5 nieuwe kandidaten voorgesteld.

Op 25 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
kandidaten

N-VA Mol heeft de ambitie om na de gemeenteraadsverkiezingen vanuit de meerderheid mee te werken aan een veilige thuis in een welvarend Mol voor alle Mollenaren. ‘We trekken met een sterke lijst naar de kiezer’, zegt lijsttrekker André Verbeke, ‘we stellen graag een 5-tal kandidaten aan u voor.’

19    Joost Vanhoof           37 jaar    Millegem    productontwikkelaar
24    Nanou Maes              44 jaar    Gompel      vastgoedmakelaar
25    Bart Lenaerts             45 jaar    Rauw         zelfstandige
29    Vic Van Hees             73 jaar    Wezel         gepensioneerd
31    Madeleine Duisters    70 jaar    Sluis           gepensioneerd

Joost Vanhoof (37) is gehuwd met Ruth en vader van twee actieve dochters. Naast zijn job als productontwikkelaar van huishoudelijke artikelen zet hij zich voor N-VA Mol in voor de opmaak van de informatieblaadjes en houdt hij zich bezig met de Molse mobiliteitsproblematiek. Hij is ook al geruime tijd de penningmeester van de afdeling. Joost wil zich inzetten voor een groene welvaart en een fietsvriendelijke mobiliteit.

Nanou Maes (44) woont samen met haar twee prachtige dochters in Gompel. Ze werkt als vastgoedmakelaar bij Vastgoedservice. In haar vrije tijd is Nanou graag sportief bezig en gaat ze wandelen, lopen, diepzeeduiken of naar de fitness. Ook houdt Nanou er van om zelf achter de kookpotten te staan. Haar politieke interesses gaan vooral uit naar ruimtelijke ordening en onderwijs.

Bart Lenaerts (45) woont samen met zijn vrouw en hun 3 kinderen in Rauw. Hij is zelfstandig zaakvoerder bij Lucas Creativ, een keten voor inlijstingen en alle kunstenaars-, creatieve en hobbymaterialen, kortom alles wat u nodig hebt om creatief bezig te zijn. Bart is al een aantal jaren bestuurslid bij N-VA Mol en zetelt in de Gemeentelijke Adviesraad Lokale Economie. Hij wil een gemeente die zorg draagt voor zijn handelaars en een betere mobiliteit in Mol.

Vic Van Hees (73) is de op één na oudste kandidaat op de lijst. Hij woont samen met zijn vrouw in Wezel. Vic is één van de oudgedienden bij N-VA en de voormalige Volksunie. Hij zetelt momenteel in de gemeenteraad. Vic is altijd actief geweest in de atletiek en ook nu nog is hij scheidsrechter bij wedstrijden.

Madeleine Duisters (70) is afkomstig uit Hamont-Achel, maar woont ondertussen in Sluis. Ze is geïnteresseerd in talen en studeerde in avondonderwijs Engels en Duits. Madeleine is muziekliefhebber en speelt zelf accordeon. Ze is een tennisfan en houdt van een goede film. Haar zoon, Pascal Kwanten, is lijsttrekker voor de N-VA in Westerlo.