Koen Dillen (N-VA) duwt Kamerlijst in tandem met Jan Jambon

Op 20 februari 2014

Het provinciaal kiescollege van N-VA Antwerpen, wijst de Molse huisarts Koen Dillen de voorlaatste plaats toe op de Kamerlijst. Hij vormt daar een tandem met Jan Jambon om de lijst te duwen. Van op die plaats wil hij meebouwen aan het succes van de N-VA.
“Bart De Wever vroeg mij om het tijdens de verkiezingen van 25 mei op te nemen tegen het lokale zwaargewicht Servais Verherstraeten. Die uitdaging neem ik graag aan.” aldus Koen Dillen.

Vlamingen het beleid geven waarvoor ze al zo lang stemmen!

“Het voorbije N-VA congres ‘Verandering voor Vooruitgang’ heeft mij helemaal overtuigd om mijn schouders te blijven zetten onder de N-VA,” zegt gemeente- en provincieraadslid Dillen. “We moeten de Vlamingen het beleid geven waarvoor ze al zo lang stemmen. Een beleid dat werken beloont en ondernemen aanmoedigt. Een overheid die bespaart op zichzelf, de belastingen verlaagt en zorgt voor meer jobs. Om onze welvaart en ons welzijn veilig te stellen en te versterken, en om ons sociaal weefsel te beschermen, is verandering nodig. Verandering voor vooruitgang, dat is de weg die we op moeten.”

Koen Dillen is gemeenteraadslid in Mol en werd in 2012 met een monsterscore verkozen voor de Antwerpse provincieraad waar hij een gerespecteerd lid is van de commissie Welzijn. In de kamer wil hij zich engageren in de commissies Sociale Zaken en Gezondheidszorg.
De beslissing van het provinciaal kiescollege van N-VA Antwerpen heeft nog wel de goedkeuring nodig van de partijraad.