Koen Dillen (N-VA) van eedaflegging in provincieraad naar hoogste top van Zuid-Amerika

Op 16 december 2012

Vrijdag 7 december legde kersvers N-VA provincieraadslid Koen Dillen uit Mol de eed af in het provinciehuis te Antwerpen. Hij is ambitieus en wil de gemeente Mol verdedigen over de partijgrenzen heen. Dillen: “ Als huisarts wil ik me de volgende 6 jaar inzetten voor de provinciale gezondheidszorg, gehandicaptenzorg, armoedebeleid en integratie”. Samen met bestendig afgevaardigde en streekgenoot Bruno Peeters wil hij het Molse toeristische beleid nieuw leven inblazen vanuit de provincieraad. “ Tijdens de verkiezingscampagne heb ik beloofd om het bedrijfstoerisme in Mol uit te bouwen. Mijn mandaten in provincie- en gemeenteraad laten me toe dit project op te opstarten.”. Alvorens de politieke carrière op te starten is hij zaterdagmorgen 8 december met een groep van 8 klimmers vertrokken naar Argentinië om er de Aconcoagua, de hoogste berg van Zuid-Amerika, te beklimmen. “ Als de goden ons goed gezind zijn, vertrekken we op Kerstnacht onder een schitterende sterrenhemel naar de top en hopen we op Kerstdag met een stralende zon de top op 6962 m. hoogte te bereiken.