Overstap Michel Hus van Open VLD naar N-VA

Op 16 december 2013

Michel Hus, gewezen voorzitter van VLD Mol, is toegetreden tot N-VA Mol. Michel Hus was actief bij de Vlaamse liberalen van voor de oprichting van de VLD. Hij kan zich niet meer vinden in de beleidskeuzes die Open Vld Mol maakt, zoals bv. de nieuwe belasting op ondernemers en de uitgebreide belastingsverhogingen voor de Mollenaars.

Enige weg naar het vrijwaren van de Vlaamse welvaart is via N-VA

Michel heeft reeds een hele politieke carrière achter zich. Hij is regionaal en gemeentelijk bestuurslid en was voorzitter van VLD Mol en arrondissementeel secretaris van VLD Mechelen-Turnhout. Hij was van 2001 tot 2007 ook fractieleider van VLD Mol in de gemeenteraad.
Michel Hus is zelfstandig burgerlijk ingenieur-architect en erkend gerechtsdeskundige. Het ondernemerschap ligt hem nauw aan het hart. “De enige weg naar het vrijwaren van de Vlaamse welvaart is via N-VA”, aldus de gewezen VLD Mol voorzitter.
Hus is niet de eerste Open Vld’er die de overstap maakt naar N-VA. De laatste maanden kwamen reeds meerderen tot de conclusie dat N-VA beter beantwoordt aan hun politieke visie.