André Verbeke trekt de N-VA lijst in Mol

Op 22 september 2017, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Kris Van Dijck en André Verbeke

André Verbeke trekt op 14 oktober 2018 de N-VA-lijst in Mol.

André Verbeke is 52 jaar oud, getrouwd met Sophie Kransfeld en papa van Willem, Hendrik, Alix, Loic en Charline. André werd geboren in Belsele, maar is sinds 1993 een fiere Mollenaar. André is huisarts van beroep in de groepspraktijk De Eerste Lijn. In zijn vrije tijd schildert hij portretten, is hij recreatief loper, watersporter en hondenliefhebber.

Sinds 2011 is André zich actief beginnen inzetten voor de lokale politiek. Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in 2012 trok hij reeds de lijst van N-VA en zorgde hij ervoor dat N-VA de grootste partij werd in Mol. Jammer genoeg werden we door de huidige meerderheidspartijen aan de kant geschoven en belandde N-VA op de oppositiebanken. Als fractieleider van de grootste oppositiepartij staat André meer dan zijn mannetje.

André Verbeke: “Als fractieleider van N-VA Mol ben ik bijzonder fier op het werk dat onze afdeling de afgelopen jaren heeft verzet. Waar de andere partijen ons nog zagen als ‘onbekwame groentjes’ hebben we onszelf al heel snel bewezen als een volhardende, doorzettende groep die er alles aan doet om onze gemeente steeds beter te maken. Ook de andere partijen hebben ingezien dat N-VA Mol er echt wel staat; constructief waar het kan, kritisch waar het moet.’

‘Met de aanstelling van André Verbeke als lijsttrekker kiest N-VA Mol voor een sterke, bekwame kandidaat’, zegt Vlaams Volksvertegenwoordiger en burgemeester van buurgemeente Dessel Kris Van Dijck, ‘Ook in Mol is het tijd voor een frisse wind, voor De Kracht Van Verandering. Ik ben er van overtuigd dat N-VA Mol met André de juiste keuze maakt voor een beter Mol.’

N-VA Mol heeft de duidelijke ambitie om na de gemeenteraadsverkiezingen vanuit de meerderheid mee te werken voor onze gemeente en zijn inwoners. ‘Het huidige beleid mist een duidelijke langetermijnvisie. Het wordt tijd dat de puntjes op de i worden gezet,’ besluit André Verbeke, ‘Mol  verdient beter dan alleen symptoombestrijding. We hebben nood aan een duidelijke visie en bijhorend beleid.’