Maarten Van Camp naar nationale partijraad N-VA

Op 25 oktober 2017

Maarten Van Camp (33), secretaris van N-VA Mol, is voor 3 jaar verkozen als raadslid voor de nationale partijraad van N-VA. Maarten kreeg van de N-VA-leden van het arrondissement Turnhout het volle vertrouwen.

De nationale partijraad is, na het algemeen ledencongres, het hoogste orgaan van de partij en bepaalt mee de krachtlijnen van de werking van de N-VA. De partijraad is in hoofdzaak samengesteld uit vertegenwoordigers van de arrondissementele besturen, de parlementsleden, de fracties in de provincieraden en de aftredende leden van het partijbestuur, de provinciale voorzitters en vertegenwoordigers van de jongeren.

Maarten is alvast enthousiast om de komende 3 jaar Mol te vertegenwoordigen in het arrondissementeel bestuur en de stem van de Kempen mee te laten weerklinken op de partijraad in Brussel.

We danken ook Paul Janssen, die onze afdeling voorheen mocht vertegenwoordigen in de partijraad, voor zijn jarenlange inzet.