N-VA Mol kiest nieuw bestuur

Op 1 maart 2019
kernbestuur 2019-2021

De leden van N-VA Mol hebben hun nieuwe bestuur verkozen.

Jan Van Dael (59) werd aangesteld als nieuwe afdelingsvoorzitter. Jan was reeds 3 jaar de ondervoorzitter van de afdeling en werkt als zelfstandig zaakvoerder en werkgever. Als voorzitter van een meerderheidspartij zal hij toezien op het behalen van doelstellingen, gedachtengoed en positieve evolutie. Hij wil absoluut de laagdrempeligheid/aanspreekbaarheid van onze N-VA-afdeling behouden (denk onder andere aan de bezoeken aan de dorpen met het N-VA-tentje). Vol enthousiasme staat hij tevens met het volledige bestuur open voor ideeën en plannen.

Op de foto ziet u, naast nieuwe voorzitter Jan, ook nog de rest van het kernbestuur. Dylan Gyzen (25) is de nieuwe afdelingsondervoorzitter. Maarten Van Camp (34) werd opnieuw aangesteld als afdelingssecretaris en Joost Vanhoof (37) blijft de afdelingspenningmeester.

Nieuw in het bestuur zijn Johan Ashton, Koenraad Haesbrouck, Kariné Hakobyan, Monique Miseur en Steffy Paskai.

Er werden ook 11 oud-bestuursleden opnieuw herkozen. Samen met nog 5 schepenen, 4 gemeenteraadsleden en 2 leden van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst is het afdelingsbestuur van onze afdeling gegroeid naar 31 personen. De samenstelling van het volledige bestuur kan je hier terugvinden.