N-VA Mol stelt opnieuw enkele kandidaten voor.

Op 25 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
kandidaten

N-VA Mol heeft de ambitie om na de gemeenteraadsverkiezingen vanuit de meerderheid mee te werken aan een veilige thuis in een welvarend Mol voor alle Mollenaren. ‘We hebben hiervoor heel wat bekwame mensen kunnen strikken en we zijn er van overtuigd dat we met een sterke lijst naar de verkiezingen kunnen trekken’, zegt lijsttrekker André Verbeke, ‘we stellen graag een 6-tal kandidaten aan u voor.’

5     Jan Vangheel     50 jaar     Heidehuizen     zelfstandige

9     Davy Geboers    43 jaar     Wezel               bediende

15   Marc Smets        49 jaar     Wezel               programmeur in opleiding

20   Lena Lenaerts     20 jaar     Ezaart              student

22   Wendy Wouters  39 jaar     Heidehuizen     kinesist

28   Monique Miseur  61 jaar     Ginderbuiten    gepensioneerd

Jan Vangheel (50) woont samen met zijn vriendin in Heidehuizen. Hij is zelfstandig viskweker en je vindt hem elke zondag op de Konijnenmarkt met zijn kraam. Jan is ook vrijwilliger bij het Rode Kruis en draagt op deze manier zijn steentje bij aan de veiligheid op tal van evenementen. In zijn vrije tijd gaat Jan vaak wandelen en fietsen. Politiek is hij vooral geïnteresseerd in natuur en groenbeleid, milieu en veiligheid (politie). Ook vele kleine lokale problemen liggen Jan nauw aan het hart en hij spant zich altijd in om hier oplossingen voor te vinden.

Davy Geboers (43) woont samen met zijn vriendin Sara in Wezel.  Samen hebben ze één zoontje.  Hij werkt als Teamleader Operations bij Belgian Logistic Center in Beringen, een onderdeel van de Groep Gheys.  In zijn vrije tijd tennist hij bij Wezel TC.  Daarnaast is hij ook actief supporter van FC Wezel Sport.  Zijn politieke interesses gaan dan ook uit naar sport, alsook ruimtelijke ordening, mobiliteit en verkeersveiligheid.

Marc Smets (49) is sinds kort verhuisd van Ezaart naar Wezel. Hij volgt op dit moment een opleiding tot computerprogrammeur en zou dus graag aan de slag willen gaan in de IT-sector. Marc zetelt voor N-VA sinds 2013 in de OCMW-raad en is in die hoedanigheid lid van het comités Algemeen Beleid, Ouderenzorg en Sociale Zaken. Op gemeentelijk vlak zijn mobiliteit, veiligheid en integratie zijn belangrijkste interessegebieden. Zijn hobby’s zijn fietsen, koken en zijn nieuwe huis verbouwen.

Lena Lenaerts (20) is de jongste dame op onze lijst. Ze woont in Ezaart en studeert maatschappelijk werk in Hasselt. Om in form te blijven gaat Lena vaak fitnessen of wandelen met haar twee honden, rottweiler Max en straathondje Trinny. Ze is, gezien haar studie, vooral geïnteresseerd in al wat met welzijn te maken heeft.

Wendy Wouters (39) woont in Heidehuizen. Ze is kinesitherapeut in het Sint-Dimpna ziekenhuis in Geel. In haar vrije tijd speelt Wendy volleybal, gaat ze af en toe wandelen, leest ze een goed boek of is ze graag creatief bezig. Wendy wil in Mol een betere mobiliteit met aandacht voor de zwakke weggebruiker. Ook faciliteiten voor mensen met een beperking, onder andere op het gebied van sport, vrije tijd en toegankelijkheid, staan bij haar hoog op het verlanglijstje. Verder gaan Wendy’s interesses nog uit naar sport en bewegen, dierenwelzijn en natuurbehoud.

Monique Miseur (61) is een sportieve gepensioneerde dame uit Ginderbuiten. Wandelen, fietsen, mountainbiken, kajakken en rotsklimmen staan vaak op het sportieve menu. Monique kan ook genieten van een goed boek en volgt op dit moment ook Spaanse les. Veiligheid en het behoud van onze normen en waarden zijn voor haar de belangrijkste politieke thema’s.