Vlaanderen investeert in onderwijs in Mol

Op 10 augustus 2022, over deze onderwerpen: Jeugd, Welzijn en sociale zaken

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert € 99.825 in Campus Sint-Lutgardis in Mol. “Een investering in scholenbouw is een investering in onze onderwijskwaliteit. En dus in onze eigen toekomst”, zegt Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts.

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Mol ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) € 99.825 in Campus Sint-Lutgardis van het Katholiek Secundair Onderwijs in Mol. Concreet gaat het om renovatiewerken aan gangen en leslokalen.

“Mooi dat Vlaanderen investeert het Katholiek Secundair Onderwijs in Mol”, zegt Schepen van Onderwijs Hilde Valgaeren (N-VA), “Zo zorgt Vlaanderen er mee voor dat onze leerlingen in een kwaliteitsvolle omgeving kunnen genieten van kwaliteitsvol onderwijs.”